antwoord op jouw vragen

antwoord op jouw vragen

FAQ

We hebben een aantal vragen met de bijbehorende antwoorden op een rijtje gezet.
Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust even contact met ons op.
We zijn van woensdag t/m zondag telefonisch bereikbaar op 06-83705956 en 24/7 per mail: info@huis56.nl

Graag wil ik mijn hond meenemen, kan dat?

Hoewel wij ontzettend van dieren houden, is het bij Huis56 uit hygiƫnisch oogpunt niet toegestaan honden mee naar binnen te nemen. Sinds 2016 is dit overigens bepaald voor alle horecagelegenheden.
Op ons terras zijn honden wel van harte welkom. We zetten graag een bakje water voor de dorstige viervoeter klaar.

Is Huis56 met een rolstoeltoegankelijk?

Het restaurant is rolstoelvriendelijk, dus wees welkom! Echter is het wel belangrijk te weten dat er geen mindervalide toilet aanwezig is.

Is het aan te raden om van te voren te reserveren?

Om zeker te zijn van een tafel, raden we zeker aan om eerst te reserveren. Dit kan online via onze website. Het is niet mogelijk om via Facebook te reserveren.

Kan ik bij Huis56 op rekening betalen?

Wanneer je met een groep of bedrijf komt eten, is het na overleg vooraf mogelijk om op rekening te betalen.
Laat dit wel van te voren weten, zodat wij per e-mail de benodigde bedrijfsgegevens van je ontvangen. Wij vragen tijdens het bezoek aan ons restaurant om een legitimatie of visitekaartje.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze kenbaar maken?

Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om onze gasten van een zo mooi mogelijke middag of avond te laten genieten. Al kan er altijd iets mis gaan. Mocht dit het geval zijn, dan staan wij altijd open voor feedback. Sterker nog, we horen het graag als je ergens niet tevreden over bent. Dat kan telefonisch of via een e-mail naar info@huis56.nl.
Alleen zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen en daar waar nodig ook verbeteren. Je kunt er zeker van zijn dat we iedere klacht zeer serieus nemen.

Kan ik met een groep komen eten?

Grotere gezelschappen zijn van harte welkom bij Huis56. Dat kan in het restaurant of in een private dining ruimte. Neem voor meer info over lunchen of dineren met een gezelschap even contact met ons op.

Zijn jullie ook met de feestdagen geopend?

We communiceren onze eventuele gewijzigde openingstijden altijd geruime tijd van te voren via social media en op onze website. Altijd handig om even in de gaten te houden.

Kunnen we in de nabijheid van Huis56 parkeren?

In de straat waar wij zijn gevestigd is voldoende gratis parkeerruimte.

Ontspannen waar smaak & sfeer samenkomen